[صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
مدیریت دانشکده::
درباره دانشکده::
آموزش::
پژوهش::
فضاهای تحقیقاتی::
معرفی افراد::
رویدادها::
دانشجویان::
آلبوم تصاویر::
گروه‌های دانشجویی::
کانون دانش‌آموختگان و اساتید::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
نظرسنجی
ارزیابی شما از سایت دانشکده مهندسی عمران ؟
عالی
خوب
متوسط
   
..
تماس با ما

تماس با ما

تلفن دفتر: 77240565 - 77240399

دورنگار: 77240398

تلفن مرکزی دانشگاه: 9-77451500

آموزش کارشناسی:

73228103 و 73228195

آموزش تحصیلات تکمیلی:

73228186 و 73228188 و 73228189 و 73228190

کد پستی دانشگاه: 13114-16846

صندوق پستی دانشگاه:

16765-163

پست الکترونیکی: mail@civileng.iust.ac.ir

..
تور مجازی دانشگاه

تور مجازی دانشگاه علم و صنعت ایران

..
خوراک RSS

نشانی عناوین مطالب وبگاه

درباره RSS

..
دفتر امور انتقال فناوری و ...
AWT IMAGE
..
مرکز کارآفرینی دانشگاه
AWT IMAGE
..
:: برگزاری دفاعیه نهایی دکتری آقای مهندس محمود ملکوتی ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۲/۶/۲۵ | 
AWT IMAGEآقای مهندس محمود ملکوتی، دانشجوی دوره دکتری این دانشکده گرایش مهندسی راه و ترابری، 30 شهریورماه سال 92 از رساله خود تحت عنوان «تحلیل دینامیکی پاسخ روسازی با رفتار ویسکوالاستیک با استفاده از روش اجزای محدود لایه‌ای» در محل سالن کنفرانس شمارۀ 1 دانشکده مهندسی عمران با راهنمایی آقای دکتر محمود عامری دفاع خواهد نمود.

چکیده این رساله به شرح زیر می‌باشد:

پیش بینی پاسخ روسازی راه اعم از تغییر مکان، تنش و کرنش تحت بارهای وارده از مسائل مهم در طرح روسازی می‌باشند. جهت محاسبه و پیش‌بینی پاسخ روسازیهای انعطاف پذیر، روشهای عددی متعددی توسعه یافته‌اند. با این وجود، محققین همواره در جستجوی روشهای عددی با کارآیی بیشتر و دقت بالاتر جهت افزایش توانایی مدلسازیهای عددی می‌باشند. هدف اصلی این رساله، توسعه روش اجزای محدود لایه ای (LW-EF)  در حوزه روسازی راه با رفتار ویسکوالاستیک می‌باشد. رفتار ویسکوالاستیک مصالح به صورت مدل تعمیم یافته کلوین  در قالب سریهای پرونی  در نظر گرفته شده است. روش LW-EF قبلا به عنوان یک ابزار قدرتمند، دقیق و کارا  برای شبیه سازی سازه های چند لایه با موفقیت مورد استفاده قرار گرفته است. در این پژوهش تمرکز بر استفاده از روش LW-EF برای سازه‌های لایه‌ای که یک یا چند لایه آن دارای رفتار ویسکوالاستیک هستند، می‌باشد. به منظور اجتناب از توابع انتگرالی و تبدیلات پیچیده ریاضی در دامنه زمانی در تحلیل ویسکوالاستیک از یک فرمولاسیون افزایشی  استفاده شده است. پس از تولید برنامه کامپیوتری مورد نیاز، اعتبارسنجی آن،  با مقایسه نتایج عددی حاصل از برنامه با برخی حل‌های تحلیلی و همچنین نرم افزار تجاری ABAQUS انجام شده است.  مقایسه نتایج با حل‌های تحلیلی و سایر روشها نشان دهنده کارآیی روش LW-FE توسعه یافته می‌باشد. در پایان با استفاده از برنامه کامپیوتری توسعه یافته، پاسخ روسازیها با رفتار ویسکوالاستیک تحت بارگذاری شبه استاتیکی و دینامیکی مورد بررسی قرار گرفته است.
رایانامه جهت ارتباط با دانشجوی فوق: Malakooti [AT] iust.ac.ir

دفعات مشاهده: 2227 بار   |   دفعات چاپ: 406 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 13 بار   |   0 نظر

CAPTCHA code
   
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ ارسال به دوستان ارسال به دوستان
Persian site map - English site map - Created in 0.13 seconds with 57 queries by YEKTAWEB 3767