[صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
مدیریت دانشکده::
درباره دانشکده::
آموزش::
پژوهش::
فضاهای تحقیقاتی::
معرفی افراد::
رویدادها::
دانشجویان::
آلبوم تصاویر::
گروه‌های دانشجویی::
کانون دانش‌آموختگان و اساتید::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
نظرسنجی
ارزیابی شما از سایت دانشکده مهندسی عمران ؟
عالی
خوب
متوسط
   
..
تماس با ما

تماس با ما

تلفن دفتر: 77240565 - 77240399

دورنگار: 77240398

تلفن مرکزی دانشگاه: 9-77451500

آموزش کارشناسی:

73228103 و 73228195

آموزش تحصیلات تکمیلی:

73228186 و 73228188 و 73228189 و 73228190

کد پستی دانشگاه: 13114-16846

صندوق پستی دانشگاه:

16765-163

پست الکترونیکی: mail@civileng.iust.ac.ir

..
تور مجازی دانشگاه

تور مجازی دانشگاه علم و صنعت ایران

..
خوراک RSS

نشانی عناوین مطالب وبگاه

درباره RSS

..
دفتر امور انتقال فناوری و ...
AWT IMAGE
..
مرکز کارآفرینی دانشگاه
AWT IMAGE
..
:: برگزاری دفاعیه دکتری آقای مهندس محمدرضا سیف ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۵/۹/۹ | 

AWT IMAGE آقای مهندس محمدرضا سیف دانشجوی دوره دکتری این دانشکده گرایش مهندسی راه و ترابری، 22 آذر‌ماه سال 95 از رساله خود تحت عنوان «ارزیابی ارتباط رفتار خستگی قیر با خستگی مخلوط آسفالتی بر اساس روش RDEC Ratio & Dissipated Energy Change» در محل سالن کنفرانس دکتر عباس‌نیا با راهنمایی آقای دکتر عامری دفاع نمود.

چکیده این رساله به شرح زیر می‌باشد:

روسازی راه ها  مهمترین سازه‌هایی هستند که  بصورت طبیعی در زیر بارگذاری‌های تناوبی قرار   می‌گیرند. ترک‌های خستگی از مهمترین خرابی های روسازی‌های آسفالتی به حساب می‌آید. مقاومت مخلوط‌های آسفالتی در مقابل خستگی عموما" به صورت توانایی مخلوط‌ها در پاسخ به بارهای تکرار شونده  تعریف می‌شود (تحت شرایط مشخص محیطی و بدون آنکه ترک خوردگی بزرگی در آن رخ دهد یا نمونه گسیخته شود). خرابی ناشی از بارهای تکرار شونده در روسازی های آسفالتی، هم از بارگذاری ترافیک و هم از عوامل محیطی ناشی شده و باعث بروز ترک های خستگی می شوند. بر این اساس مشخصات خستگی آسفالت، پارامتر مهمی در طرح سازه ای یک روسازی به حساب می آید. قیر به عنوان ماده چسباننده مخلوط، می تواند نقش بسزایی در مقاومت کششی و در مقاومت خستگی روسازی داشته باشد. بنابراین می توان انتظار داشت با تغییر در نوع قیر و ثابت نگه داشتن عوامل مختلف، بتوان تاثیر خصوصیات خستگی قیر را در میزان مقاومت خستگی روسازی مخلوط آسفالتی بررسی نمود. در این پایان نامه به بررسی ارتباط بین خستگی روسازی مخلوط آسفالتی و خستگی قیر بر اساس روش RDEC پرداخته می شود و ارتباط بین نتایج آزمایش بارگذاری چهار نقطه‌ای تیر خستگی و آزمایش Time Sweep  ارائه شده، مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت است. بررسی‌های انجام شده برای این پایان نامه نشان می دهد نتایج آزمایش Time Sweep با آزمایش تیر خستگی با روش انرژی تلف شده مطابقت دارد و تجزیه و تحلیل داده ها وجود رابطه ریاضی قوی بین نتایج دو آزمایش را نشان می دهد. بنابراین می توان انتظار داشت در مواردی که تنها قیر مورد استفاده در مخلوط تغییر می کند، با صرف هزینه و وقت کمتر عمر خستگی مخلوط آسفالتی با مصالح مشابه و شرایط محیطی یکسان، را پیش بینی کرد.
واژه‌های کلیدی: مخلوط آسفالتی، قیر، خستگی، آزمایش Time Sweep، آزمایش بارگذاری  چهارنقطه‌ای تیر خستگی

رایانامه جهت ارتباط با دانشجوی فوق: mohamadreza_seif [AT] iust.ac.ir

دفعات مشاهده: 1558 بار   |   دفعات چاپ: 187 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

کد امنیتی را در کادر بنویسید >
   
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ ارسال به دوستان ارسال به دوستان
Persian site map - English site map - Created in 0.181 seconds with 1092 queries by yektaweb 3455