[صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
معرفی مرکز تحقیقات ::
شرح خدمات مرکز::
آیین نامه ها و مقررات::
ساختار سازمانی::
اخبار و رویدادها::
گروه تحقیقاتی::
پروژه های تحقیقاتی::
تجهیزات آزمایشگاهی::
مطالب مفید و سودمند::
تسهیلات پایگاه::
ارتباط با ما::
::
واژه نامه قیر و آسفالت

برای مشاهده واژه نامه تخصصی قیر و آسفالت لطفا" کلیک کنید.

..
نشریه شماره 234

آیین نامه روسازی آسفالتی راه های ایران


بخش اول

بخش دوم

بخش سوم

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
اطلاعات تماس
AWT IMAGE
آدرس :
تهران - نارمک - دانشگاه علم و صنعت ایران
 مرکز تحقیقات قیر و مخلوط های آسفالتی
تلفن : 73913100 - 77240281
نمابر : 77240089
پست الکترونیکی : ABRC@iust.ac.ir
..
کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین در عمران، معماری، مدیریت شهری و محیط زیست
..
:: دستگاه اثر چرخ (Wheel Track) ::

دستگاه اثر چرخ (Wheel Track)

هدف : تعیین پتانسیل تغییر شکل‌های ماندگار یا شیارشدگی ( Rutting ) مخلوط‌های آسفالتی در دمای بالا

یک نمونه آسفالتی متراکم شده استوانه ای (نمونه های ساخته شده با چکش مارشال یا متراکم کننده چرخشی) با قطر 10 سانتی متر و ارتفاع 25/6 سانتی متر زیر چرخ بارگذاری با قابلیت اعمال فشار تا 10 کیلوگرم بر سانتیمتر مربع قرار می‌گیرد. میزان عمق شیار بر حسب میلیمتر در طول آزمایش ( حدود 8000 سیکل و یا بر اساس تعداد سیکل‌های انتخاب شده ) اندازه‌گیری می‌شود.

دفعات مشاهده: 8633 بار   |   دفعات چاپ: 1158 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 168 بار   |   0 نظر
::
برای مشاهده کل مطالب بخش دستگاه اثر چرخ اینجا را کلیک کنید.
ABRC
Persian site map - English site map - Created in 0.205 seconds with 1007 queries by yektaweb 3506