اطلاعیه مهم بدینوسیله به اطلاع کلیه دانشجویان گرامی در تمامی مقاطع و رشته های تحصیلی می رساند سایت فعلی آموزش دانشگاه به آدرس: http://edu.iust.ac.ir از ساعت 16 روز چهارشنبه مورخ 28/2/1390 غیر فعال و نسخه جدید سیستم از ساعت 8 صبح روز شنبه، مورخ 31/2/1390 به آدرس http://golestan.iust.ac.ir فعال خواهد گردید. در همین ارتباط توجه عزیزان را به نکات بسیار مهم زیر جلب می نماید: 1- کد کاربری (شناسه کاربری) هر دانشجو در سیستم جدید، همانند سیستم قدیم، همان شماره دانشجوئی باقی خواهد ماند و قابل تغییر نمی باشد. 2- کلمه عبور(گذرواژه) برای ورود به سیستم جدید برای هر دانشجو شماره شناسنامه وی قرار داده شده است. 3- برای معدودی از دانشجویان که شماره شناسنامه آنها در سیستم موجود نبوده و یا غیر معتبر تشخیص داده شده، کلمه عبور(گذرواژه) برای ورود به سیستم جدید، همان شماره دانشجوئی قرار داده شده است. 4- هر دانشجو موظف است از زمان فعال شدن سیستم جدید، در اولین فرصت ممکن به سایت جدید وارد و نسبت به تغییر کلمه عبور خود اقدام نماید. لازم به ذکر است نسخه جدید سیستم، فقط با نرم افزار Internet Explore قابل ورود و بهره برداری می باشد. 5- توصیه می شود هر دانشجو تا قبل از انقضاء تاریخ برقراری سیستم فعلی، در اولین فرصت ممکن یک پرینت از تعرفه نیمسال تحصیلی جاری و نمرات نیمسالهای تحصیلی گذشته تهیه و نزد خود نگه دارد. تهیه این نسخه برای مقایسه اطلاعات منتقل شده به سیستم جدید با سیستم فعلی بسیار مفید خواهد بود. 6- با وجود کنترلهای متعدد نرم افزاری و انسانی که در مرحله انتقال اطلاعات توسط مدیران و کارشناسان مسئول به عمل آمده، هر دانشجو نیز موظف است نسبت به مرور اطلاعات شخصی و تحصیلی خود در سیستم جدید و حصول اطمینان از صحت آنها اقدام نماید. بدین منظور ، هر دانشجو موظف است پس از ورود به سایت جدید، نمرات و وضعیت دروس خود در هر یک از نیمسالهای تحصیلی گذشته و تعرفه دروس خود در نیمسال تحصیلی جاری در سیستم جدید را به دقت بررسی نماید و چنانچه مغایرتی در مقایسه با سیستم قبلی مشاهده می نماید مراتب را کتبا و حد اکثر تا تاریخ 10/3/1390به امور آموزش/ تحصیلات تکمیلی دانشکده خود گزارش نماید تا بررسی و اصلاح شود. 7- دانشجویانی که به هر دلیل موفق به ورود به سایت جدید نمی شوند، موظفند جهت بررسی علت و در صورت لزوم، بازسازی کلمه عبور، به امور آموزش/ تحصیلات تکمیلی دانشکده مربوطه مراجعه نماید. 8- با توجه به اهمیت بسیار زیاد موارد فوق، مسئولیت تبعات ناشی از عدم توجه، کم توجهی و یا تاخیر در اقدامات برشمرده شده بر عهده دانشجو خواهد بود. در همین ارتباط خاطر نشان می سازد، رسیدگی و اصلاح مواردی که بعد از 10/3/1390 از سوی دانشجو گزارش شوند مستلزم طی شدن تشریفات چند مرحله ای اداری خواهد بود و دانشگاه مسئولیتی برای جبران تبعات ناشی از طولانی شدن زمان اصلاح اطلاعات نخواهد داشت. با آرزوی موفقیت حوزه معاونت آموزشی دانشگاه - 21/2/1390 |